divendres, 16 de setembre de 2016

Comencem nou curs!


Aquesta vegada nou curs i nou espai. El Tatanet comença el curs 2016-17 en un nou local. Estarem situats al barri de Sant Antoni (Eixample), al c/Entença número 6.
Tot i haver canviat de districte, continuarem desenvolupant part de la nostra activitat on va esdevenir el naixement del projecte, a Sants-Montjuïc. En part, degut a la proximitat de la nova ubicació, en part també perquè de ben segur, esperem tornar-hi algun dia.


Tanmateix, comunicar-vos que queden places lliures per a aquest curs 2016-17.




Encara queden 4 places lliures per aquest curs 2016-17

Buscamos más familias! Quedan 4 plazas libres para este curso 2016-2017
 
 


En el barrio de Sant Antoni hay una escuelita que crece con sus niñ@s y un@s niñ@s que crecen en esta escuelita, que se hacen mayores, y que nos hacen crecer a aquell@s que les acompañamos en el proceso. Porque hay una educación que está viva, que es capaz de escuchar el latido de las criaturas, latido que marca el ritmo, los múltiples ritmos de la educación. Y a este ritmo, la educación acompaña en el crecimiento, sin empujar a crecer.


En el barrio de Sant Antoni hay un proyecto que está vivo y que crece día tras día, con cada nuev@ niñ@, con cada nuev@ acompañante, con cada nuev@ voluntari@, con cada nueva familia.


¿Nos acompañas?

Estamos en Carrer d´Entença n.6 
Teléfono 629 472 505 (Montse).
 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada